Fredag hela veckan

Veckan har gått fort, riktigt fort. Bara denna dag som aldrig ville ta slut, men nu är jag hemmas sedan en timme tillbaka och chillar lite i sängen medan Mindie vilar!
Skönt att vila lite för mig med.

Jag funderade lite på om vi kanske skulle åka till badhuset och bada någon dag och så kom Glenn med den trevliga iden om att vi kanske skulle åka till badhuset och bada =) Tänkte att jag skulle kolla öppettider och priser och blir faktiskt lite chockad.
Varför skiljer det sig i pris på olika tider och dagar? Vardagar -12 = 40 kr Vardagar 12- = 60 Helg = 70 kr
Kanske är jag som är SnålOve men det kanske är så överallt.?!

Nej man kanske skulle göra något annat vettigt under denna dag...
Förslag?

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jennifer har tuttat i mig att det är halva priset på fredagar! Alltså 30 kronor hela dagen, fast jag vet inte, hon kanske luras med mig, haha!

Postat av: Linda&Julius

Det känns ju lite väl dyrt eftersom man bara är där en kort stund för att dom blir trötta snabbt, iaf Julius...han orkar med typ 30min. Vi har aldrig varit till familjebadet, men ska väl pallra oss dit nån regnig dag :)

2010-09-26 @ 12:32:18
Postat av: Sandra med Lovis

Dom är ju smarta vettu! Dom höjer ju priserna när det kan komma mer folk. Är nog bra att gå dit en fm egentligen, då är det väl som minst barn som härjar runt

2010-09-26 @ 20:57:31
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback