Onsdag

Mer än halva veckan har gått och snart helg igen. Skönt om jag får säga vad jag tycker. Tiden på förmiddagarna går så himla fort när jag är hemma och ska börja klockan 14. Men så är det, jag gillar i alla fall mitt jobb så det är inte förjävligt =)
I morgon då, inga planer vilket känns skönt. Jag ska pussa extra mycket på min stora bebis och min man (någongång man kanske i alla fall).
I dag har jag även varit på HLR-kurs, mycket bra och givande. Nu kan jag och jag kan även träna på min Mini-Anne (uppblåsbar docka) som jag fick med mig hem.
Nu ska jag se på fångarna på fortet som Glenn spelat in.
Hade det så bra och god natt. Kram


Mini Anne

Kommentarer
Postat av: Sara

Och som jag saknar er!! Det ar sa tomt utan er. Pussar och kramar

Postat av: Johanna

2010-09-03 @ 07:39:31
Postat av: JOhanna

Den röda overallen är från Name It.se men jag beställde den från nelly.com. Jag har testat och hon har mycket till godo, växer hon ur den får den väl bli en ny efter jul eller nått, men hon har så korta ben, eller ja, hela hon är kort. Hon har inte så mycket att brås på. Hon är med bred.



Den andra overllen var oxå från Nelly. com men tror du menade den röda??

2010-09-03 @ 07:41:22
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Sandra med Lovis

Lina nu får du se till att inte Glenn går och pussar på Mini-Anne när du inte är hemma :P

2010-09-03 @ 08:18:46
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack och tack! Det är kul att få pyssla lite och speciellt när det uppskattas :) Jag tror nog de flesta barn som tycker om att leka älskar dagis. Det är ju barn och leksaker i alla rum, det var som om var i paradiset :)

2010-09-04 @ 13:14:28
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback