Tisdagstrött?

Verkar inte så, förrän nu tror jag =)
Sedan jag slutade så har jag stått på Crosstrainern 20 min, strechat och pratat med Malin, duschat, diskat mosterdisk, dammat lägenheten och tvättat fönsterna i köket =) Det gick faktiskt ganska bra så jag skulle gärna fortsatt med Mindie vaknade och jag ville hellre umgås med henne. Jag kanske hinner några till i kväll och resten i morgon!
Skönt att börja med dom i alla fall, men med tanke på Valhallavägen fyra meter ifrån huset så är dom med all säkerhet smutsiga i morgon igen :P

Inga andra planer för dagen, men det blir nog rätt lugnt.
Jag börjar bli lite hungrig så jag kanske skulle be min man att laga lite mat =)
Ha det bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - Arvids mamma

Heeej!! Dom klia inte än så länge iaf men han fick allergimedicin mot prickarna utifall dom skulle börja klia, och så försvinnerdom snabbare då också. Ja men det är väl typiskt, suck :-) Huvudsaken är att han mår bra! Vi får ta och ses snart! KRAM :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback