Trött trött trött

Men efter en bra fredag lägger vi oss och myser i sängen.
Mindie har sovit ett tag och jag har ätiit fredagssnacks; salta stekta nyplockade kantareller. Mmmmuumma! =)
I morgon har jag beställt sovmorgon av Mindie, efter det blir det kalas och sedan hem och göra sig i ordning för att gå ut, vilket jag verkligen ser fram emot, så jag hoppas på att vara utvilad pigg och glad =) Jag ska göra mitt bästa.
Bara dricka goda likörer med mjölk skajag göra också!

Jag hade verkligen velat hitta något nytt roligt att ha på mig men borlänge hade inget jag ville ha så undrar om jag ens ska ge stan en chans?

Nu ska jag snart stänga igen ögonen, dom svider =)

Kommentarer
Postat av: nattis

åh ska du ut idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback