Upprörd

Jag skulle vilja säga många svordommar i dag. Heeela dagen.
I går på dagen sa jag till Glenn att jag är pirrig i magen, som när man ska gå på sin första dejt (eller titta på valvaka =)). Jag tänkte att det kan nog faktist gå vägen, det kan bli bra.
Jag gav upp hoppet vid 21-tiden och blev mest arg. Arg för att jag verkligen inte har någon aning om vad och vem som tjänar mest på detta!?
De som tjänar absolut minst är i alla fall invandrare, gamla, barn, ungdomar, studenter och deffenitivt dom som tjänar mindre än normalt (normalt på en kvinna i detta land är 23000-25000). Om jag tänker efter så är det nog nästintill alla jag känner!
Kul för er andra.

På eftermiddagen har vi varit hem till Sandra och Lovis och haft trevligt, fick goda muffins och gick sedan hem.
Nu ska jag betala en räkning och sedan sova.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj! Och tredje största i Smedjebacken, det är helt ofattbart verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback