Inne vägran

Mindie älskar att vara ute men hatar att jag stänger grinden så att hon inte kan rymma =)
I dag åt vi mellis ute efter dagis och det var poppis!
Medans jag lagade mat så lekte hon på altanen och vid trappen på framsidan och så hucksflucks så kom Sara på besök. Mindie och Sara busade och jag lagade mat. Mat som blev kall innan det passade damen att komma in och äta.

I lördags var vi på kalas hos Dante, stora killen. I går åkte vi ut till mamma och Peter. Vi hinner inte ens stanna bilen där innan Mindie ropar "Muuuu" så vi gick ner och hälsade på kossorna, tuppen och fåret. Glenn och Peter fick byta däck på bilen och sen fick vi äta mat. Grillat. MUMMA, jag skulle kunna äta det varje dag nu känns det som =)

I morgon åker vi hem till pappa och får mat där.
Vardagslyx =)

Nu är det natta här, jag var dyng trött i morse och har varit det hela dagen. Lika bra att sova så det finns ett litet hopp för morgondagen =)
God natt!

Kommentarer
Postat av: NATTIS

ja men dåså då är det bara att flytta :D haha! vad köpte ni för hus? ett billigt? vi ska titta på ett i öhmans hage imorgon =)

Postat av: NATTIS

det dyraste :P

2011-04-19 @ 20:36:31
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback