Fortfarande semester

Vilka härliga dagar vi haft nu då. Skulle det inte fortsätta också?
Älska solen, men även skuggan. I bland blir det liiite för varmt. Mindie älskar att bada i poolen, verkligen det bästa hon vet.
Vi har varit på kryssning också, jag var mest rädd att åka buss med Mindie ända till Stockholm men det var det som gick bäst =) Det gick bra att åka båt också, men jag har väldigt svårt att sova så och har lätt för att bli åksjuk. Men det gick bra. Vi hade trevligt i alla fall.
Nu har vi haft några mysiga hemma dagar. Mindie har lekt med Elsa (grannens barnbarn), Glenn har fixat på gården och ingen har städat inne. Jag kan inte förstå hur smutsigt det kan bli inne på en gång. Vi skulle behöva göra en riktig städning, men hur kul är det när solen skiner.

I morgon ska vi åka och leka med Jennifer och Novalie. Mindie tyckte att det gick riktigt bra att hoppa i säng när jag berättade att vi skulle till Novalie i morgon. =)

Nu ska jag nog hoppa i säng tror jag.
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback