Hela natten

Mindie sov hela natten utan att vakna utan sina tuttar!
Duktig tjej och väldigt stolta föräldrar.
Jag behövde bara gå in till henne en gång i går när jag lagt henne och säga god natt. Mindie frågade ju självklart efter tutten och jag berättade vart dom var och att Mindie behöver ju inte tuttar mer. Hon sa neej, bäbäsen ha tutten. Ja och precis så är det ju, bebisarna behöver dom bättre =)

Går det så här bra i kväll också så är jag rätt säker på att hon inte saknar dom.
Nu ska jag ta mig en bit pizza som blev kvar från i går. Hemmagjord pizza är den godaste tycker jag =)
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Louise - Mamma till Wilde & en till i magen

Sv: Ja visst blir det annorlunda nu när man får svar och så. Är så roligt att se att dom förstår osv! :)

Postat av: Sandra

Sååå himla duktig hon är alltså! Hoppas det fortsätter lika bra :)

2011-08-07 @ 00:14:53
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback