Måndag

Hade inte så höga förväntningar på att det skulle gå bra att lämna Mindie på dagis efter ett långt sommarlov. Eller jag trodde inte att det skulle gå dåligt heller. Men lite tårar hade jag i alla fall räknat med. Men nej inte en tår, inte ett gnäll. Hon gick rakt in till barnen när vi kom och jag skulle plocka i lite kläder.
Sen kom hon och hämtade mig för alla barnen ville ju komma fram och leka med henne direkt och då blev det nog lite mycket =)
Men hon vinkade och sa bara hej då när jag skulle gå.
Skönt, annars hade jag nog nästan tagit med henne hem igen. Det känns inte så skoj att hon är där och jag är hemma, även fast jag vet att jag inte kommer klara en hel dag med spring och lek.

Jag tänkte vila lite nu, kanske sova lite.
Vad gör man sen då?
Jag vet inte riktigt hur jag ändå ska få tiden att gå?
Utan att röra på mig alltså.

Ja egentligen är det ju bara 4½ timmar kvar innan hon ska hämtas, mitt lilla älsklingsgryn.
Åååh vad jag saknar henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback