Stolt mamma... igen =)

Jag var nere i dag medans Mindie lekte i sitt rum. Jag hörde inte precis allt hon gjorde men jag hörde att hon lekte med duplo.. Hon började sedan leka med något annat, trodde jag. Men jag gick inte upp för att kolla utan stannade kvar, det finns inget farligt ändå tänkte jag. Efter några minuter kom hon ropandes och sa "jag ha bajsat", jahapp tänkte jag och gick upp för att torka golvet. "Vart då?" frågar jag och Mindie svarar "här, i toan". Och visst tusan har hon satt dit sin ring i toan, klättrat upp och satt sig, helt själv! DUKTIG TJEJ!
Helt sjukt vad stolt jag blir över henne i bland.

Nu ska jag gå upp och lägga en trött dam =)
Sen blir det lite chill i soffan innan läggdags.
Ha det bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Arvid har gått till pottan ikväll, satte sig och bajsade, helt på eget bevåg. Har aldrig hänt, så vi jublade alla tre här hemma :-) Man blir ju så stolt!!

Postat av: NATTIS

Tack! Det gick bra och idag känns det som att mycket har löst sig. Har fått tid för samtalsterapi i just Ludvika på torsdag och så fick vi ju en igångsättning som du kanske läste =)

2011-08-15 @ 22:02:14
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Tänk! Tänk att man kan bli så stolt över att ens barn har bajsat på toaletten. Bajsat liksom ;) Duktig MIndie :)

2011-08-16 @ 11:57:40
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Louise - Mamma till Wilde & en till i magen

Va duktig liten tjej! :D

2011-08-17 @ 22:15:41
URL: http://louisevestin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback