Vecka 17

Jag är lite osäker hur min barnmorska räknar men jag borde byta vecka på tisdagar om jag ska föda på en måndag va? Visst säger dom väl att man ska föda i vecka 39+6?
Ja så vi säger väl att jag byter på tisdagar nu fast hon sa onsdagar.

Fort går det nu i alla fall. Helt galet fort, men det får gärna fortsätta så, foglossningen är hemsk.
Lilla bebis sparkar fortfarande rätt lite och ganska löst, jag vill på ultraljud NU för att se det lilla livet. Vill ju veta om allt är bra med den lilla.
Mindie är fortfarande mysig med bebis och jag vill att den ska börja sparka hårt så att både hon och Glenn kan få känna. Hon lägger ofta huvudet på magen och klappar med handen, ofta en puss också =)
Tänk om det skulle bli så när bebis kommer ut också. Det vore ju toppen, men jag är säker på att hon kommer bli avundsjuk också. Men det kommer garanterat bli MIN bäbäs =)

Jag ska försöka komma ihåg en bild också =)

Kommentarer
Postat av: emelie

Ska ni kolla kön? Vet inte om jag frågat det innan.. =)

Postat av: Linda

Haha, ja var får jag energin ifrån, det vet jag inte...men jag blir piggare av att träna iaf och sover bättre :)



I vecka 17 kände inte jag några sparkar alls...dröjde nog till vecka 22 innan jag började känna!

2011-08-18 @ 08:43:17
URL: http://babylife.webblogg.se/
Postat av: Louise - Mamma till Wilde & en till i magen

Svar: Vi flyttar till Vasagatan bara, så de blir ingen lång flytt precis:P

2011-08-18 @ 23:03:08
URL: http://Louisevestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback