Mindie fick klä granen hemma hos mormor i ...

20111213_170047 (MMS)

Mindie fick klä granen hemma hos mormor i dag, man kan väl säga att de flesta kulorna hamnade på samma gren ;) Vid lunch besökte jag barnmorskan, bebis hjärta slog fint (145 slag/minut), huvudet var det lite svårt att lokalisera. Det ligger neråt men inte "där nere" utan högt upp vilket gör att även rumpan ligger sjukt högt upp. Så inte konstigt att mina revben väcker. Jag hoppas att lilla bebisen vill glida ner lite snart så att jag plats med all julmat :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

En liten pojke därinne :) Nä, vi var dit på fm. BVC med Luna. Hon fick spruta..

Postat av: Emma

Tack Lina, jag hoppas det går över snart så jag har ork att klämma ut en liten. Känns som att den kan ligga kvar iaf dom här 2 dagarna så kanske jag hinner återhämta mig lite :-).. Superfint hon hade klätt granen, jag misstänker att Arvid kommer göra lika med våran ;-) Kram på er!!

2011-12-14 @ 12:02:22
URL: http://ennajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback