Helgen

Sådär då har helgen gått. Så jäkla snabbt går det!
I torsdags så snöade det ju en heldel. Emma och Arvid kom på besök och lekte med oss och pappa Glenn kom hem vilket också uppskattades =)
Natten till fredagen så hade Mindie det jätte jobbigt. Pep och gnällde från 00-04 så när min klocka ringde vid sex så stängde jag av den...
Och vaknade 06.37, fan sa jag och slängde på mig kläderna, borstade tänderna och åkte till jobbet. Och vilket förbaskat väder, kommer fram fyra minuter över sju och är då bara 4 minuter försenad. Haha nej fy farao vad stressad jag var.
På eftermiddagen hade vi besök av Hannah lille Sigge och Malin. Dom var snälla och hjälpte mig att skotta snö också.

Sen har vi bakat och hat besök av tjocka släkten för i går blev jag heela 24 år.
Fina presenter fick jag också.

I dag är det jobbet som kallar. Men först ska jag nog käka lite frukost.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback