Sol

Herrejösses vilket fantastiskt väder.
Mindie sover just nu men jag ska klä på oss när hon vaknat och gå ut en sväng.
Det är så pass varmt så jag tror inte att hon blir sämre av lite frisk luft.
Mest ögon och näsa som rinner på henne. Usch jag tycker att det ser så hemskt ut när ögonen är alldeles röda och varar hela tiden..

Tänkte om jag kanske skulle baka en cheesecake. Blev så sugen när jag tittade på halvåtta hos mig i går.
Jag är rastlös samtidigt som jag också känner mig lite slö. Har städat, vikt tvätt, plockat ur diskmaskin. Skulle nog vara bra med lite sol och luft tror jag.
Måste även handla lite.
I morgon kommer Glenn hem igen, skönt! Det är skönt att ha Mindie som sällskap och visst får jag ju svar på frågor jag ställer ibland men Glenn är efterlängtad av både mig och henne.
Varje morgon har hon sagt pappa flera gånger och tittat efter honom, ska bli riktigt roligt att se hennes reaktion i morgon när han kommer hem =)

Mindie har lärt sig några nya ord nu på bara ett par veckor. Det går så sjukt fort!
Umpa = Strumpa
Tappa
Nenne = Näsa
Öda = Öga

Hon älskar att klä på sig och greja med kläder, kommer ofta med sina skor som hon vill gå i inne. Alltid två lika dana, hon går sällan med bara en. Lika med strumpor, antingen ska båda vara på eller inga alls =)
Hon vet vad hon vill lilla damen!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag känner igen det där med att plocka med kläder och skor, en tjej med sånt intresse kan inte sluta billigt :) Nu var det längesen vi såg er! Hur har ni det på fredag?

Kram

Postat av: Jennifer

Åh stackars liten! Hoppas hon kryar på sig snart.. Nästa vecka är vi också lediga, förutom på måndag. På tisdag kl tre hemma hos er? :)

2011-02-03 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback