Sunshine

Härligt när solen skiner. Tyvärr blir det nog ingen lång utgång i dag, Mindie är verkligen inte på topp. Somnade ju i Glenns knä i går klockan 20, vaknade 8 men somnade om till 9.30 igen. Har inte velat gjort annat än att sitta i mitt knä. Somnade i mitt knä vid 13 tiden och sover än.

Jag har hunnit måla lite, lagt ut lite papp i Mindies blivande rum och beställt en huvudgavel till sängen som förhoppningsvis kommer på fredag.
Glenn är så rädd att tapeten ska bli förstörd om vi inte skaffar en gavel så nu är det gjort. Jag har varit mer rädd för att köpa en som jag inte kommer att vara nöjd med =)


Det ser lite ut som panel. Precis som jag vill ha, men jag är rädd att den kommer att bli för låg :S Det visar sig. Går nog att höja upp den lite kanske. Hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback