Första dagen

Som ensamstående mamma, nej inte riktigt. Halva veckan kommer jag och Mindie nu att vara ensamma och resten får Glenn vara med =) Han är i Trosa och jobbar. Vi saknar honom redan.
Mindie undrade hela förmiddagen vart pappa var. Inte så konstigt med tanke på att han varit hemma i 7 månader.
Sju härliga månader.
Nu var dom slut för den här gången =)
Mindie har blivit dålig på eftermiddagen och fått både feber och ögoninflammation. Stackars skruttan, så det blir med all säkerhet inge dagis i morgon.
Men en dag har vi då fått testa på livet ensamma med dagis och jobb =)

Annars då, vi försöker göra klart vårat sovrum, men allt tar sin tid. Vi har haft en lugn helg i stället och det är ju också mycket värt =)
Nu ska jag faktiskt sova. Hade det varit normalt så hade jag inte ens slutat nu. Det var riktigt skönt att komma hem i tid måste jag säga. Men så ensamt det är att ligga i sängen själv och att ha hela huset för sig själv (klart Mindie sover ju också, men hon har inte gjort något väsen av sig så vem ska rädda mig från spökena?).

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: NATTIS

ja det ska bli jätteroligt :) enligt min beräkning så 8de september :)

Postat av: NATTIS

varför vill du vänta? ;)

2011-02-01 @ 13:29:50
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback