God kväll

Hej.
Jag har blivit lite off på datorn. Kan liksom skippa den helt eller bara kolla lite bloggar. Loggar inte ens in på Facebook?? Snurrigt, jag vet inte vad som tagit åt mig men det är faktiskt ganska skönt när jag tänker efter.
Jag försöker umgås med min familj den tiden jag är hemma. Tiden går så sjukt fort, det känns som att jag jobbar mycket mer än vad jag är hemma.
Nu är det lite långledigt och det är skönt att få fixa lite här hemma. Varje dag är det någonting och så lär det nog fortsätta.
Vill så mycket men tiden finns inte ritkigt lika mycket.
Vi har hunnit städat bort julen, skottat en massa snö. Vi leke med Sandra, Lovis, Merima och Saga i dag också =)

Just nu försöker lägga in bilder till Fuji som ska framkallas men det går seeeeegt som tusan, så jag funderar på att ge upp och försöka senare.
Har även gjort klart en inköpslista till ikea, mamma, peter och anna ska dit och är snälla och köper "lite" grejer till oss. Kom upp i nästan 5000, Ikea är billigt tycker jag men det blir då aldrig under 2-3000 när vi ska handla där =)

Nu blir det nog ett Heroes avsnitt innan ögonen får slås igen!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback