Saft och getingbett.

Vi har semester, från jobb, dagis och datorn =)
I dag har vi varit upp till stan och kollat på lite våtrumsmattor. Vårat badrum ska göras om och vi är väldigt eniga om hur det ska se ut. Men vi har kollat på lite olika ställen nu får se vad vi får för priser och när dom kan göra om.
Sen tog vi en sväng förbi Sandra Ted och Lovis, Alexandra och Esmeralda kom också och barnen badade och vi åt jordgubbar. Mindie sprang dock runt en heldel och blev plötsligt ledsen, pekade på foten och sa att hon hade ont, men jag såg inget så jag trodde att hon hade klivit på något vasst eller hårt bara. Så hon lekte vidare en stund men sen kom hon igen och visade foten och då var den aldeles svullen och hård på hela stortån. Kollade runt men hittade ingenting först, inte så konstigt då den lille rackaren stuckit henne mellan tårna.
Nu på eftermiddagen har hon inte klagat alls i alla fall så förhoppningsvis är det bra i morgon.

Vi har även kokat saft på eftermiddagen. Röda vinbär och hallon saft, den blev jätte god!
Så jag hoppas att vi får lite mer, för det blev inte så mycket saft.

Nej nu ska jag sova.
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att det inte blev värre iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback