Sovmorgon.

Mindie sov middag i går och då blir hon inte det minsta trött på kvällen. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska låta henne sova på dagarna och i sådana fall hur länge, om jag ska väcka henne? Vaknar hon 9 på mårgonen är hon inte det minsta trött förrän klockan 16-17 och då känns det sent att lägga henne om hon ska få sova. För då blir hon ju vaken till 23-24. Och eftersom hon behöver sova 12 timmar på natten kan ni ju själva räkna ut när hon vaknar igen.
Det är skit svårt detta. Det var lika när hon var på dagis, jätte svårt att få henne i säng i tid. Och min skruttunge behöver verkligen sova 12 timmar på natten.

Ja i dag blir det med all säkerhet ingen sovning. Men kanske lite tidigare läggdags än i går.

Finare väder i dag. Trevligt! Vi fick ju endel gjort i går ändå. Både saften och gelén blev jätte god. Förra veckan gjorde vi saft på hallon blandat med rödavinbär. Super god! Men nu har vi inga fler flaskor =)
Förhoppningsvis får vi mer hallon så att vi kan göra lite sylt i alla fall.

Nu växer jag snart fast i soffan.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback