30 grader varmt

Ingen har missat att det är varmt ute och det brukar oftast medföra att det även är varmt inne.
Just nu längtar jag ihjäl mig efter semester, att två dagar ska kännas som en evighet? Det är helt sjukt.
Men det är alldeles för varmt för att stå inne och jobba där luften står still på 30 grader.

Skönt då att få komma hem, sätta på sig bikini och slänga oss i poolen. Mindie har badat och busat, plockat gräs och vattnat blommor. Jag har legat och solat länge och så kommer hon förbi och ger mig en kram och myser ner sig bredvid mig i bland.
Mindie gillar inte att bli insmord med solkräm, men när jag smörjer in mig själv så blir det helt plötsigt skit skoj att smörja sig. Mer, mer, mer :D
Tok unge, men jag smörjer gärna in mig för så skönt är det ju inte att bli röd och bränd!

Nu ska jag nog ta mig en bit kladdkaka och titta på klockan åtta hos stjärnorna.
Sista dagen på dagis för Mindiesen i morgon, sen ledig i 6 ½ veckor.
Hon kommer att sakna barnen jätte mycket, men vi får se till att träffa andra vänner och barn så kommer nog sommaren att bli toppen!

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback