Mindie är bäst

Ja men självklart tycker jag det. Men det finns såklart ungar som är riktigt nära på att vara så bra som just min unge =) Enligt mig alltså!
I går och idag har hon varit kanon duktig på att säga till när hon behöver kissa på pottan/toan. I bland kommer det också innan hon hinner säga till, men då säger hon ooj ojj oj neeej. Och sen när hon kissat på toan så blir hon jätte stolt, klappar händerna och berättar för den som inte hjälpt henne. =)
Sötfia lär sig även massor med nya ord. Kommer hela tiden nya.
Mindie tycker att det är roligt att hjälpa oss också när vi ska göra något och städa på sitt rum är faktiskt ganska skoj =) Väldigt noggrann med att alla bollar ska i väskan till exempel =)

Stolta föräldrar och stolt unge.
Nu ska det lilla barnet sova och vi ska ha lite filmmys, till jag somnar vill säga. Haha samma sak varje fredag (ja okej egentligen samma sak torsdag, lördag och söndag också=))
Ha en trevlig helg. Kram

Kommentarer
Postat av: Mima

Duktiga tjejen!

Postat av: Linn

Duktig hon är Mindie =) hur har ni gjort då, går hon oftast utan blöja när ni är hemma?

Skulle va skoj å försöka få till en träff snart :)

2011-05-21 @ 13:53:47
Postat av: jennifer

Duktiga Mindie! :)

2011-05-21 @ 16:27:02
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback