Ny säng


Mindies nya säng är färdig målad och på plats i hennes rum. Postade ett inlägg igår med denna bild och en bild på vårat hus, men dom försvann på vägen.. Problem på blogg.se såg jag i dag!
Men här får ni dom, Mindie gillar sin nya säng. Men hon har inte fått sova i den än. Vi premiärar en lunchnap i stället fär att testa på kvällen.

Denna bild försökte jag också posta i går när vi var ute och gungade.
Just nu bubblar det fram ord ur Mindies mun. Hon kan många namn på barnen på dagis, blomma, gunga, cyckel är nog några av favvoriterna nu. Vi kan inte gå förbi en cyckel utan att hon måste peka på den och ropa STYTTELN!
Nu ska jag sova så att det får bli morgon och jag kan träffa henne igen =)
God natt!


Kommentarer
Postat av: NATTIS

så fin sängen blev, är det en växasäng? och för att inte tala om ert hus!!! jag är helnöjd med det vi köpt men ändå lite avundsjuk på ert ;)

Postat av: Linda

Åh ett sånt fint hus ni har!

Vill också ha :)

2011-05-12 @ 22:05:38
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback