Träningsvärk!!

Jag klippte (visste heter det klippte för jag säger klepp, men när jag skriver det så ser det väldigt konstigt ut??) gräset i går och i dag så har jag inte kunnat lyfta armarna. Magen har jag också grym träningsvärk i! Det gör gottont med träningsvärk men är det verkligen såå jobbigt att klippa gräset? Vi har dessutom inte någon stor tomt. Inte alls stor..
Jaja gratis träning hela sommaren då. På vintern kör jag ju stenhårt med skottning :D

Fler felsägningar är kanske böt, istället för bytt/bytit. Kallas detta slang? Jag tror ju inte att jag är den enda som använder dessa ord.

Nu är det natta! =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack rara du, men jag jag har några dagar på mig att friskna till. Det verkar som om förkylningen bröt ut den här gången och nu hoppas jag att vi slipper den på ett tag!

Det är ett bra träningspass att klippa gräset, visserligen har vi nog mycket mindre gräsmatta än er :)

Postat av: NATTIS

fast en av de värsta felsägningarna är nog ändå när man säger "vart" istället för "blev", vilket MÅNGA gör, i princip hela Sverige :P

2011-05-24 @ 10:31:53
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback