Godmorgon sköna måndag

Vi har fått sova ensamma i sängen hela natten denna natt och då passar vi på att ligga på halv sängen i stället för att utnyttja platsen =) För Mindie har det ju varit en lite konstig vecka denna vecka, hjärnskakning, feber och ont i tänderna är det vi har hållt på med. Sov två nätter hos mamma förra veckan också så det har inte riktigt blivit som tänkt.
Men i natt när hon vaknade och ville komma så sa jag stopp. Jag har såååå svårt att sova med lilla tösen mellan oss. Hon ligger som ett plåster på mig =) Det är mysigt en stund. Hon somnade i alla fall snabbt om i sin säng och sov tills i morse. Jag blir liksom mer utvilade om jag också får sova. Det är bra konstigt det där =)

I dag hoppas jag på att våran matta till badrummet kommer. Vi beställde den för över två veckor sedan men i torsdags när mattläggaren skulle hämta den hade den fortfarande inte kommit och när de ringer leverantören så sa dom att den skulle inte komma förrän i dag. Något har gått snett, det ska inte ta så här lång tid. Vanligtvis 3 dagar. Meeeen eftersom det är jag och Glenn som gör det så ska det krongla lite extra =)
Ja kommer den i dag blir det väl förhoppningsvis klart i morgon. Det skulle ju vara smidigt att duscha hemma känner jag =)

I torsdags var jag och mamma på vattengymnastik, det var inte gravidvattengympa utan bara vanlig. Min barnmorska tipsade mig och jag tänkte att det kanske skulle vara något. Röra sig lite en gång i veckan utan att få dödensont vore ju urskönt! Och det var det, det var jobbigt men gjorde inte alls så ont som det hade gjort om jag försökte mig på det uppe på land =)
Trött på kvällen var jag också kan jag säga.

I dag är planen att vila. Mindie är på dagis och jag hade nog tänkt att jag skulle läsa ur min bok bara och kanske spela lite betapet =)
Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback