Jahaja

En vecka till har gått, ja en dag återstår men den kommer nog att gå fort den med..
Vi är inne i vecka 24 och ja det känns som en evighet kvar, men det går ju åtminstone framåt =)
I dag har det öppnats en ny värld framför oss, mig och Glenn. Vi har köpt oss en varsin smartphone, vi funderade nästan på om vi skulle behöva barnvakt i ett par dagar men det verkar gå bra att förstå.
Samsung galaxy S2 blev det och jag känner mig hittills riktigt nöjd. Hade sjukt svårt att bestämma mig om jag skulle köpa en Iphone eller Samsung. Jag ångrar mig nog inte som det känns nu =)

Glenn har ju varit hemma och jobbat denna vecka och det har varit sjukt skönt att få hem honom varje eftermiddag. Känns skönt att han kommer få vara hemma någon vecka då och då framöver..
I går var Glenns päron, syster med familj och mamma här och firade Glenn. Jag hade gjort en älgstek, potatis, sås och sallad. Nästan allt tog slut och jag tyckte själv att det blev gott så det var skoj. Det blev en kladdkaka och rulltårta till efterrätt.

På tal om kladdkaka så gjorde jag och Mindie en tidigare i veckan, jag slog på ugnen på 175 grader och när kakan stått i ugnen i en kvart så var den aningen bränd trots att det står i receptet att den ska vara inne i 20 minuter... Jaja ugnen hade helt plötsligt ställt in sig på 250 grader.
Kakan var stenhård i kanten och inte det minsta kladdig i mitten :P

I torsdags fick jag fin besök av Nattis och lilla Lykke medans våra barn var på dagis. Vi åt även lunch på thai, mumma i magen =)

Kommentarer
Postat av: hannah

Samsung ägerr!!!

2011-10-17 @ 07:39:45
Postat av: Jennifer

Ifall ni undrar vad det är som tutar utanför er varje dag så är det Novalie som ropar att vi ska tuta varje gång vi åker förbi "minnies" hus :) vill ni ha besök i veckan?

2011-10-17 @ 10:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback