Lite konstigt

Vi har ingen dusch än. Meeeen i morgon ska det vara klart, det har dom sagt! Golvmattan ligger i alla fall på plats nu och han har spacklat väggarna. Så det enda som är kvar att göra är att sätta dit väggmattan.
Jag vaknade halv åtta i morse av att det var någon som slipade i badrummet. Egentligen hade jag kanske inte blivit så jätte glad av väckning med det ljudet, men nu vill jag gärna duscha i min egen dusch! =)

Vill ni veta något som jag tycker är lite konstigt? Jo i går ringde Glenn och berättade att någon stulit en massa verktyg av dom under natten. Alltså dom har dom inlåsta i ett förråd men på morgonen var dörren öppen och grejerna borta. Verktyg som dom använder varje dag och var värt väldigt mycket pengar.
Dom kontaktar givetvis polisen och chefen åker ner och kollar. Det syns inte på låset att det är ett inbrott så dom kommer troligtvis inte få ut någonting på försäkringen.. HALLÅÅÅ???
Så om det inte syns att det varit någon på låset så är det inte ett inbott alltså?
Jag tycker att det låter helsjukt!!

Om någon gör inbrott hos oss med hjälp av en sån där grej dom använder i alla filmer och snor allting i vårat hem så ska inte vi få ut något på försäkringen? Eller? Har jag fattat detta rätt?

Japp så var det.
I dag går vi in i vecka 23. Jag var till barnmorskan i går, bebis hjärta slog 145 slag/minut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback