Mysdag.

Morgon började toppen. Inte! Dödstrött när klockan ringde, supertrött och trotsig unge. Kommer 20 minuter sent till dagis, eller ja egentligen får jag väl komma sent men i alla fall. Väl på dagis så vill inte Mindie gå in. Jaja, i bland har vi sämre dagar tänkte jag. Men sen har dagen varit finfin!
Åkte upp till Sandra, Ted, Lovis och Luna på mys och mys blir det verkligen med dessa sötungar.
Lovis som sitter tätt bredvid mig i soffan och Luna som sov på mitt bröst. Åååh i dag riktigt längtade jag till våran bebis kommer ut =)
Goda kakor och saft fick jag också innan jag skulle iväg på ansiktsbehandling. Jag fick pressentkort när jag fyllde år och det tog väl ett tag innnan jag fick tummen ur.. Men grymt skönt var det. Riktigt nöjd och jag rekommenderar er verkligen att gå till dit, till Åsa på Grand.

Hämtade sedan Mindie på dagis och att få henne därifrån kan verkligen ta längre tid än att få in henne =) Sötstrumpa. Vi åt lite kräm innan vi åkte till pappa och Ayanda. Där fick vi mat och när vi kom hem myste vi i soffan lite innan läggdags.
Nu är det natta för mig också. Grymt trött men jag lägger mig faktiskt utan fruktansvärt ont i dag. Det är fantastisk. Jag har ont, men inte så ont som att jag behöver frusta, pusta och lyfta mig i sängramen för att kunna vända mig. En bra dag trots en mindre bra morgon =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sötstrutar! Vi är lediga hela dagen imorgon. Ska vi komma efter Mindies dagis?

2011-10-18 @ 12:28:52
Postat av: Sandra

Kul att du kom förbi :) Vi får ta en tripp till er nån dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback