Veckan

Tiden går, kanske inte så fort vissa dagar men jag har inte så mycket att berätta.
Glenn håller på att fixa massor i badrummet som ska rivas ut och vi ska få det omgjort =)
Möbler är beställda och även mattor. Vi har inte valt kakel av några anledningar, till exempel finns det fina mattor, det blir väldigt mycket mindra jobb då vi bor i ett gammalt trähus och vi måste i sådana fall regla om hela badrummet = massa extra tid, arbete och mycket mer pengar. Jag känner inte att det är värt det. Sen skulle jag aldrig vilja ha klinkers utan golvärme så det blir extra extra extra hela tiden.
Så var det med det, jag tror det kommer bli toppen när det blir klart i alla fall. Taket blir vit målat och Glenn har satt upp spottar i taket.

Idag är det måndag och dagis är stängt i dag så jag och Mindie kör en riktig mysdag. Hon vaknade halv åtta men somnade om bredvid sin trötta mamma och vi sov till nio. Grymt skönt var det.
Nu har vi käkat frukost och tittat på Skrållan, Ruskprick och Knorrhane.
Nu vill hon leka och jag ska försöka få på oss lite kläder. Ayanda skulle komma vid 13 och sen ska vi ut till pappa och få mat. Våran nya tradition på måndagar varannan vecka =)

Jag har tagit lite före bilder på badrummet som ni ska få se sen. Lite roligare med efter bilder sammtidigt kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback