Tråååååkiiiigt

I måndags åkte Glenn till Trosa, Han har inte varit borta en hel vecka sedan innan jul förra året. Söndagsångesten smög sig på ordentligen och i måndags var jag typ bitter för att han skulle åka. Att vara själv med tjejerna har inte varit något problem alls, men det jag saknar mest är att prata med någon på kvällarna att ha någon att äta tillsammans med och framför allt vuxet sällskap! Jag älskar att vara med mina barn meeeen jag saknar Glenn också ;) I måndags kväll kom Malin i alla fall och i går besökte vi Katrin och pojkarna. Så veckan har gått rätt snabbt ändå. Tisdagen brukar vara värst och i dag är det onsdag vilket betyder att det värsta är över :P
På fredag ska jag sätta på mig något snyggt och gå ut. Det ska bli riktigt trevligt (hoppas jag i alla fall) =) På lördag är det kalas för Jacob som fyller tre. Mindie firade vi förra veckan i fyra dagar! Hon var nöjd, super kul att få presenter och bli uppvaktad. Tänk att mer än tre år har gått... Helt galet. För fyra år sedan hade vi inga barn, vad pysslade vi med då? Jobbade och längtade efter resan till Australien. Galet, det känns verkligen så lååångt bort. Jag längtar efter att få resa med barnen <3 Nästa sommar hoppas jag, Mindie skulle älska det. Juni vet jag inte, hon är lugn och gillar att vara hemma. Hon tycker om att sitta på golvet och pyssla med leksaker. Så kul att se hur olika dom är, Mindie har alltid varit den som tycker mer om att vara borta än hemma (som mig) och Juni är den som är tryggast hemma och behöver inte vara särskilt social (som Glenn) =) Juni och Glenn kommer nog ha det hur lugnt och skönt som helst när jag börjar jobba. Däremot klättrar väl Mindie på väggarna ;) Snart har jag skrivit en hel novell här. Varken i går eller i dag har jag gjort något medan Mindie är på dagis och Juni sovit. Bara chillat framför datorn, bra skönt faktiskt eftersom det inte händer särskilt ofta. Nu kommer nog snart pappa, jag ska hjälpa honom att betala lite räkningar =)
 
 
 


Det kanske inte är så konstigt att ungarna blir tokiga med oss som föräldrar  ;)
 
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja. Vi hade förberett honom massor. Jag är inte så mycket för belöningar och mutor, tror att de mest ger motsatt effekt i framtiden. Försöker undvika det. Men han fick en glass efteråt. Får se om det går bättre nästa gång :)

Postat av: Sandra

Haha! Galna föräldrar, galna barn. Men jag tror bara det är bra att vara lite galen ;)

2012-09-18 @ 08:01:04
URL: http://viiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback