4 veckor kvar. Kom ut snart bebis! Vi undr...

20120110_174047 (MMS)

4 veckor kvar. Kom ut snart bebis! Vi undrar så mycket vem du är. I dag skulle vi egentligen till barnmorskan men det blev inställt och framflyttat tills på torsdag. Vi gärna få bekräftat att huvudet ligger där nere! Jag blir så osäker och nervös. Busbebis säger jag bara! I dag har vi varit hemma, jag och Mindie. Hon hade feber i natt och har en hemsk hosta när hon sover. Köpte hostmedicin i dag så jag hoppas det blir bättre snart :) Glenn ringde nyss och så att han var på väg hem. Lycka! Även om han bara varit borta en natt så är det så skönt att få hem honom igen. Allra helst nu när jag inte riktigt känner att jag har så jätte mycket energi. Senaste dagarna har jag nästa somnat till på eftermiddagen :) Tur jag har en riktig mysunge som gärna tittar på en film i soffan. Jag hoppas hon blir frisk snart i alla fall för hon saknar dagis jätte mycket! Nu ska jag laga lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback