Vecka 37 (36+1) med lilla busbebis. I dag ...

20120112_150732 (MMS)

Vecka 37 (36+1) med lilla busbebis. I dag har vi varit till barnmorskan för kontroll. Hjärtljuden låg på 145 (jag tror att det är standard för bebisen :)) och sfär måttet på 36 (stort och inte konstigt det när den ligger så högt upp). Huvudet ja det låg som jag väntat migen uppe vid revbenen. Kuljul! Så vi har en tid i Falun i morgon klockan 8:30 för ännu en vändning. Inte så kul nej. Jag hade gärna sett att den legat kvar. Just i nuet så skulle jag vilja att dom struntar i morgondagens vändningsförsök och att vi får en tid till planerat snitt. Föda i säte känns inte längre så kul och det gör väl inte heller snitt. Äh jag vet inte alls vad jag vill. Jo få ut bebisen snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback