Det här med minne alltså... Jag hade två b...

20120329_115244 (MMS)

Det här med minne alltså... Jag hade två brev på köksbordet, det ena med Junis namn som skulle skickas in och det andra till försäkringskassan med min vab av juni när vi låg inne. Putsväck var dom och i dag tänktenjag ringa och höra om dom fått in dom för jag minns inte om jag kastat dom av misstag eller lagt dom på lådan. Jag hittade dom nyss, i pappersinsamlingen. Bra där! I går hittade jag min internetdosa som varit borta i två månader under soffan när jag just ringt om en ny... Mina barn får i alla fall mat, men det kanske är för att dom ber om det :/ I dag ska vi till bvc för kontroll och jag minns att det är klockan två. I bland minns jag men i bland är det som att det aldrig har hänt. Jag minns dock att det var precis lika när jag ammade Mindie så jag skyller på amningen ;) Nu ska vi mysa lite innan det är dags att gå, Juni gillar att mysa med sin filt och den fungerar minsann att suga på.. Inte nappen heller ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är inte den enda virrhönan kan jag lova :-).. Skönt att Mindie påminner när hon blir hungrig iaf ;) haha. Vad blev Junis fullständiga namn då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback