Liten blir stor. Tiden går sjukt fort och ...

20120508_105645 (MMS)

Liten blir stor. Tiden går sjukt fort och jag försöker njuta så mycket jag kan av våra fina tjejer. Men jag hinner inte med.. På torsdag blir Juni tre månader. I bland känns det verkligen som att hon funnits i hela mitt liv och sen känns det som att hon föddes väl i går? Eller? Jag håller inte reda på veckorna längre så det betyder väl att hon blivit gammal?! ;) I dag är första hela dagen själv med tjejerna och det har gått bra. Hoppas att natten också gör det. Glenn har varit hemma på jobb sedan januari så det känns bra konstigt att han inte ligger här bredvid mig nu. Det var länge sedan jag uppdaterade och jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska fortsätta.. Vi får se. Det är kul att titta tillbaka samtidigt som jag just nu har noll sug! Nu ska jag sova i alla fall. God natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi ses på löööördag :)



Tiden går tokfort! Och visst är skillnaden stor med två jämförelse till ett barn? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback