Ta igen vaken tid...



Juni somnade precis... Inte riktigt jätte skoj, men jag hoppas att hon kan sova länge nu i alla fall! Hon var dålig i går och spydde flera gånger och sov mest hela dagen och natten. Så i dag har hon väl tagit igen sin tid som hon sov bort förra dygnet ;) Går det? Man säger ju att man inte kan ta igen förlorad sömn. Men oftast så känns det ju som att det är de man gör. Sover lääänge! :) Snälla barn, jag vill sova länge i morgon och jag bill att ni förblir friska <3 Friska är hundra gånger viktigare än sömn!!(fast jag vill inte att ni ska sluta sova ;)) I dag har jag storstädat och chillat. I morgon hoppas jag att vi kan gå ut och ta lite luft. Men nu ska jag försöka slva. God natt.


Dom är fina. Dom finaste i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback