pannacotta

Dagen började fint. Mys i sängen innan frukost, jag gör mig i ordning, får på tjejerna kläder, tittar på klockan och vi är i rätt bra tid. Borstar tänderna och klär på oss ytterkläderna. Ut i massa snö och pulsar iväg till dagis. 09:05 är vi där och jag känner mig faktiskt nöjd med morgonens insats! Öppnar dörren till ett mörkt dagis... "Timeout-dag" Jahapp.. Mindie undrar var alla barnen är. Ja dagia var stängt i dag så vi får gå hem igen. Jag kunde liksom inte låta bli att skratta åt situationen medans Mindie blev mindre glad. Stackars liten som måste ständigt stå ut med mammas och pappas dåliga minnen ;) Resten av dagen har varit fylld med trots, skratt, gråt, skrik, mat, film och kärlek. Ungefär lika som alla andra dagar ;)) Nu ska jag avnjuta lite pannacotta i tystnaden och ensamheten. Inte helt fel faktiskt!



Grymt irriterande att bilgen hamnade snett men jag kan inte fixa från mobilen och jag vill inte ta om bilden för den blir inte lika fin för jag har redan börjat äta :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag pluggar upp gymnasiekompetensen, psykologi och lite strökurser. Vill plugga vidare till sjuksköterska och alt narkossköterska så det är bra att plugga lite sjukvårdskurser vid sidan om. Kommer söka in till ssk när barnen är lite större eftersom att jag kommer plugga i Eskilstuna när det väl bär av :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback